DARMOWA WYSYŁKA OD 99 zł!


Dostawa zamówionych towarów realizowana jest za pośrednictwem InPostu, Poczty Polskiej lub Kuriera DPD. Zamówiony towar przygotowujemy do wysyłki zwykle w ciągu jednego dnia roboczego (maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej) od momentu otrzymania potwierdzenia płatności lub od momentu złożenia zamówienia (w przypadku przesyłki za pobraniem).

W naszym sklepie można zamawiać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień. Koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia. Opakowanie jest wliczone w koszt wysyłki.


Wysyłka zagraniczna jest obecnie niedostępna.


  • Darmowa przesyłka dla zamówień:

    1. Opłaconych z góry - przy wartości zamówienia powyżej 99 zł,
    2. Kurierem za pobraniem – przy wartości zamówienia powyżej 199 zł.
  • Koszty wysyłek i terminy realizacji:

    1. Poczta Polska paczka pocztowa ekonomiczna – 15,60 zł (zwykle realizowany w ciągu trzech dni roboczych od momentu nadania),
    2. Poczta Polska paczka pocztowa priorytetowa – 18,30 zł (zwykle realizowany w ciągu dwóch dni roboczych od momentu nadania)
    3. Przesyłka kurierska14 zł (dostawa następnego dnia roboczego od momentu nadania),
    4. Przesyłka kurierska za pobraniem18 zł (dostawa następnego dnia roboczego od momentu nadania)
    5. InPost Paczkomaty - 15 zł (dostawa następnego dnia roboczego od momentu nadania)
    6. InPost Paczkomaty za pobraniem - 18 zł (dostawa następnego dnia roboczego od momentu nadania)
  • Odbiór osobisty w Poznaniu (ul. Wejherowska 24) - 0 zł 

Koszty transportu mogą ulec zmianie, ze względu na wagę lub ilość zamówionego towaru.


Sprawdź formy płatności w naszym sklepie.

  • Warunki zwrotu/wymiany:

    Pamiętaj, że w trosce o Twoje bezpieczeństwo i komfort zakupów w naszym sklepie, możesz zwrócić zakupiony u nas, nieużywany towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczącej zawierania umowy na odległość.

    Aby dokonać zwrotu:

    1. Pobierz i wypełnij przykładowy wzór odstąpienia od umowy sprzedaży – pamiętaj o numerze konta bankowego. (wzór odstąpienia od umowy sprzedaży dostępny jest tutaj).
    2. Spakuj nieużywany towar, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem i wypełnionym oświadczeniem.
    3. Wyślij na adres: Bosco Shop, ul. Wejherowska 24, 60-446 Poznań
    4. Jak tylko otrzymamy przesyłkę, zweryfikujemy ją, czyli sprawdzimy czy produkt nie zawiera żadnych śladów użytkowania oraz wad lub uszkodzeń i dokonamy wymiany towaru na właściwy lub zwrotu kwoty, za którą został zakupiony powiększonej o ewentualne koszty przesyłki. Zwrotu pieniędzy dokonujemy natychmiastowo, lecz nie później niż w ciągu 14 dni roboczych. Wymiany dokonujemy maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.

    Prawo zwrotu nie dotyczy klientów hurtowych.

  • Warunki reklamacji:

    1. Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła. Jesteśmy zobowiązani dostarczenia Państwu towaru bez wad, przypadku wad fabrycznych towaru, Użytkownik może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem Sklepu. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z Bosco Shop, ul. Wejherowska 24, 60-446 Poznań
    2. Reklamacji podlega również niekompletna realizacja zamówienia, tj. dostawa mniejszej ilości produktów niż ta, która została zamówiona. W takiej sytuacji, dla złożenia reklamacji wystarczy przesłanie formularza reklamacji, zgodnego z ustawą.
    3. Klient powinien podać w zgłaszanej reklamacji dane kontaktowe umożliwiające skontaktowanie się z klientem, np. numer telefonu lub adres e-mail.

    Sprzedawca poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji.

Życzymy udanych zakupów!

Strona główna

Newsletter

Dołącz do nas!
Otrzymuj informacje
o promocjach i nowościach