DARMOWA WYSYŁKA OD 99 zł!
Dostawa zamówionych towarów realizowana jest za pośrednictwem InPostu, Poczty Polskiej lub Kuriera DPD. Zamówiony towar przygotowujemy do wysyłki zwykle w ciągu jednego dnia roboczego (maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych, o ile w opisie produktu nie zaznaczono inaczej) od momentu otrzymania potwierdzenia płatności lub od momentu złożenia zamówienia (w przypadku przesyłki za pobraniem).
W naszym sklepie można zamawiać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień. Koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia. Opakowanie jest wliczone w koszt wysyłki.
Wysyłka zagraniczna jest obecnie niedostępna.
-
Darmowa przesyłka dla zamówień:
- Opłaconych z góry - przy wartości zamówienia powyżej 99 zł,
- Kurierem za pobraniem – przy wartości zamówienia powyżej 199 zł.
Koszty wysyłek i terminy realizacji:
- Poczta Polska paczka pocztowa ekonomiczna – 15,60 zł (zwykle realizowany w ciągu trzech dni roboczych od momentu nadania),
- Poczta Polska paczka pocztowa priorytetowa – 18,30 zł (zwykle realizowany w ciągu dwóch dni roboczych od momentu nadania)
- Przesyłka kurierska – 14 zł (dostawa następnego dnia roboczego od momentu nadania),
- Przesyłka kurierska za pobraniem – 18 zł (dostawa następnego dnia roboczego od momentu nadania)
- InPost Paczkomaty - 15 zł (dostawa następnego dnia roboczego od momentu nadania)
- InPost Paczkomaty za pobraniem - 18 zł (dostawa następnego dnia roboczego od momentu nadania)
- Odbiór osobisty w Poznaniu (ul. Wejherowska 24) - 0 zł
Koszty transportu mogą ulec zmianie, ze względu na wagę lub ilość zamówionego towaru.
Sprawdź formy płatności w naszym sklepie.
-
Warunki zwrotu/wymiany:
Pamiętaj, że w trosce o Twoje bezpieczeństwo i komfort zakupów w naszym sklepie, możesz zwrócić zakupiony u nas, nieużywany towar w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczącej zawierania umowy na odległość.
Aby dokonać zwrotu:
- Pobierz i wypełnij przykładowy wzór odstąpienia od umowy sprzedaży – pamiętaj o numerze konta bankowego. (wzór odstąpienia od umowy sprzedaży dostępny jest tutaj).
- Spakuj nieużywany towar, nie noszący śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu, wraz z paragonem i wypełnionym oświadczeniem.
- Wyślij na adres: Bosco Shop, ul. Wejherowska 24, 60-446 Poznań
- Jak tylko otrzymamy przesyłkę, zweryfikujemy ją, czyli sprawdzimy czy produkt nie zawiera żadnych śladów użytkowania oraz wad lub uszkodzeń i dokonamy wymiany towaru na właściwy lub zwrotu kwoty, za którą został zakupiony powiększonej o ewentualne koszty przesyłki. Zwrotu pieniędzy dokonujemy natychmiastowo, lecz nie później niż w ciągu 14 dni roboczych. Wymiany dokonujemy maksymalnie w ciągu 5 dni roboczych.
Prawo zwrotu nie dotyczy klientów hurtowych.
Warunki reklamacji:
- Wszystkie towary dostępne w Sklepie pochodzą z legalnego źródła. Jesteśmy zobowiązani dostarczenia Państwu towaru bez wad, przypadku wad fabrycznych towaru, Użytkownik może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych za pośrednictwem Sklepu. W przypadku reklamacji należy kontaktować się z Bosco Shop, ul. Wejherowska 24, 60-446 Poznań
- Reklamacji podlega również niekompletna realizacja zamówienia, tj. dostawa mniejszej ilości produktów niż ta, która została zamówiona. W takiej sytuacji, dla złożenia reklamacji wystarczy przesłanie formularza reklamacji, zgodnego z ustawą.
- Klient powinien podać w zgłaszanej reklamacji dane kontaktowe umożliwiające skontaktowanie się z klientem, np. numer telefonu lub adres e-mail.
Sprzedawca poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji.