Informujemy, iż nasz sklep internetowy wykorzystuje technologię plików cookies a jednocześnie nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w tych plikach (tzw. „ciasteczkach”)
Więcej informacji na stronie „Polityka prywatności”.

Zwroty

  • W okresie 14 dni, od dnia dostarczenia zamówionego towaru, klient detaliczny ma prawo do jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, według ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umowy na odległość. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w oryginalnym, nieuszkodzonym opakowaniu z kompletną jego zawartością (produkt, paragon fiskalny lub faktura VAT, pisemne oświadczenie klienta o odstąpieniu umowy zakupu oraz numer konta, na który należy zwrócić pieniądze) oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów użytkowania, przeróbek itp.

  • Prawo zwrotu nie dotyczy klientów hurtowych.

  • Data wysłania nie może przekroczyć 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia towaru kupującemu. Sklep boscoshop.pl nie przyjmuje przesyłek wysłanych po terminie.
  • Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne zaświadczenie o odstąpieniu od umowy wraz podaniem numeru konta, na które należy zwrócić należność (pobierz wzór odstąpienia od umowy sprzedaży)
  • W przypadku uznania odstąpienia od umowy zwracamy pieniądze w ciągu 7 dni roboczych, od momentu otrzymania przez nas przesyłki zwrotnej wraz z pisemnym odstąpieniem od umowy.
  • Gwarancja, rękojmia oraz prawo od odstąpienia od umowy kupna nie obowiązuje, gdy produkt dotknięty jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa ona uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli stwierdzone zostały uszkodzenia, należy wraz z kurierem spisać protokół uszkodzenia zawartości przesyłki. Czynność tę należy wykonać w chwili odbioru przesyłki. W/w protokół jest niezbędnym warunkiem ewentualnego uwzględnienia roszczeń klienta z tytułu uszkodzenia lub okradzenia przesyłki w transporcie.
  • Po otrzymaniu przesyłki prosimy o potwierdzenie dostarczenia towaru.

    Reklamacja

    • W celu zareklamowania wadliwego lub niezgodnego z umową produktu, klient zobowiązany jest przesłać na adres:
      Mysterium ul. Wejherowska 24, 60-446 Poznań
      podpisany formularz reklamacyjny wraz z reklamowanym produktem, który nie będzie nosić jakichkolwiek śladów użytkowania, przeróbek itp. oraz dokument zakupu (paragon lub faktura) (pobierz wzór reklamacji)
    • Reklamacji podlega również niekompletna realizacja zamówienia, tj. dostawa mniejszej ilości produktów niż ta, która została zamówiona. W takiej sytuacji, dla złożenia reklamacji wystarczy przesłanie formularza reklamacji, zgodnego z ustawą, ppkt. 17 powyżej.
    • Klient powinien podać w zgłaszanej reklamacji dane kontaktowe umożliwiające skontaktowanie się z klientem, np. numer telefonu lub adres e-mail.
    • Sprzedawca poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji w ciągu 14 dni od złożenia reklamacji.

Newsletter

Dołącz do nas!
Otrzymuj informacje
o promocjach i nowościach